Värme!

Tisdag var det idag då, jobbade som sagt varje dag förra veckan. Men igår var jag ledig!

Så jag passade på att åka till Gnesta, fikade med min lillasyster Tove och Chico på The Kannan mysigt men satan vad varmt det var i solen där=) Efter det åkte vi hem till mormor och hälsade på, och Chico sprang av sig lite i trädgårn=)




Så sööööt, im in love ;)

Sen blev det fika med Mari på kannan igen,sen hemma hos henne i solen!
Sen blev det litemat hos mamma, sen snodde jag hennes bil å åkte hem =)
Nu idag på morgonen har jag varit på sjukhuset med mitt finger (ÄNTLIGEN)
Fick bedövning så dom kude pilla med en nål och försöka få bort knölen, men det gick inte! Så måste opereras bort... jippie... Blir 3:e operationen med mina händer, jaja det blir nog bra!

To Do:

Frulle
Hitta kläder till begravningen och dopet
Ombesikta mammas bil
Sola
Jobba 15-23



Mitt körsbärsträd Blommar nu titta såååå fint

 

nej dax för fix! Orkar inte igentligen, sov inge bra inatt =(

Imorgon blir det Västerås på begravning. Jobb tors&fred och dop på lördag.


pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback