tisdagskväller...

i helgen blev det mys hemma med andres på fredagen!<3 
på lördagen åkte jag iväg till Gnesta på lilla Emils dop!

så fin å söt han är!


Så fina!
Efter  dopet blev det middag hemma hos familjen Lexell!
God mat, och goa människor=)



Efter det bar jag av hem till mari och jeppe och drack öl och sjöng sing star (like old times)
Kuuuwwwl!=)

Söndagen blev en snabbis till Mari och pratade lite skit.. Sen hem till Sara och åt lite mat hos dom, och pratade lite skit där med=) Sen åkte jag och sara å hälsade på fredde, kim och calle!
Inte varje dag man träffar dom, som förut!

Och så ska jag köpa denna bil (om pengarna finns :P )
Så fiiiin! Min låtsas morfar var och tittade på den åt mig idag, och han tyckte den var jättefin osv..
Ska ner till Gnesta på torsdag, min enda lediga dag denna vecka och se vad jag tycker om den=)
Nehepp skulle lägga upp en bild på fina pärlan men det gick inte :-(
RÖÖÖÖD är den iaf :-)

Jobbat stängning idag åxå, gick bra! Stängde med nico så då går det undan=)
Becka jobbade hos oss idag åxå, Jippie!! Några skrattanfall kom fram :P

Nej nu ka jag försökasova på nåt sätt!
Stängning imorgon med!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: birthday.se

ring jill.

kan du komma imorgon gumman? kom efter 18 i sånt fall :) puss

2010-06-04 @ 01:06:18
Postat av: lou

vadå ring jill vem skriver? är inte bjuden nånstans inte till dig iaf vem du nu är^^

2010-06-04 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback