Nämen Hej!!

var ett tag sen jag skrev... Uppdatering?? Hmmmm vart ska jag börja har ju hänt en hel del..
Fyllt år har jag gjort (inte mkt å fira) men Kuuuuul var det!
SexParty med tjejjerna stod på schemat :P





Nääääeee hoppar över uppd..



hur som helst så har mycket bra saker hänt mig! Wiieee!!

En utav dom är denna underbara varelse:


Bjuder på den fiiiina bilden :P
Love!



Här är åxå ett på underbara själar i sitt finaste!=)


Dålig bild jag vet man jag gillar den ;)



Vet inte vad jag ska skriva??


Åhhh min älskade bil, gula faran... gick inte att laga!?!! Motorn nånting...
Så om nån känner för å ge en bil till mig så blir jag glad :P
nääärrååå men vet ni nån som vill sälja så kanske jag är intresserad=)



Måste städa, PUUUUSS så länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback