Torsda

dagen idag.. jobbade D idag åxå... vaknade kl 6!!!
kom till jobbet runt halv 8.. sen började kaoset och stressen... USCH!
massa jobbigt innan öppning.. efter öppning mycket jobbigt! Chefen GLÖMDE tydligen berätta att Stadium öppnade idag (ligger brevid våran restaurang) och desutom redan under bemannat trots löningsdag!! Så får slita arslet av sig mer än vanligt!!! Prod låg på 1600 ca... normalt på ca 700.. "men vadå oj trodde inte det skulle slå till förrän på middagen".. !!! TSAAAAAA..... Bara massa bläääääääääää.... 10:5 timme utan rast! Kom hem 18:30 och åt frukost, jääävligt ok ellerhur????
Och ryggen min har faaan gått av!! och åxå det pga jobbet!.. Jippie...
Så ja.. först GÅ till jobbet 3.6 km! springa och gå KONSTANT i ca 10 timmar utan rast plus massa medarbetare som måste guidas... Linda hjäp, linda hur, linda vadå linda jag vill ha växel...  och så på det multeral, aga, huthamaki osv.. Jippie.. JOBBIGT.. Ni maxare vet vad jag talar om.. och på det så får man mess och missade samtal och undrar varför man inte svarar... Ja inte så jävla konstigt har häääääcken full!!!!!!
Plus på det var att vi hade gas läcka... Kolsyra jippie..!!!
Men menmen en vanlig dag på jobbet i stoooora drag..
Men vaddåå jäag ääälskar ju mitt jobb!!!!!!!!!!! Och kan inte sova nu pga ONT i ryggen!! och kl är snart 2!
Och börjar 8 jippie jippie jippie....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback