Sunlight!

Igår efter jobbet blev det SunLight med Kocken! Simmade lite,men mest häng och prat i bubbelpoolen! NICE!
efter det blev det en afterpool beer! Sen gick vi hem till Kocken och lagade mat, muuums och lite rödvin till det. Och efter det sjävklart, popcorn! Mitt bästa, loooove it!!... Och så film på det! Knowing tror jag den hette??
Idag skulle jag vara edig, men icke!!! Lumpa är sjuk, så jag måste stänga jipppiiiieee... Är verkligen inte upplagd för det, och soooolen skiner ju också! =( jaja bara gilla läget!



Just det har jag berättat att jag har fått nya gov fixat i hallen, sovrummet och i köket! Å ny tapetserat i hallen!
Börjar likna ett hem nu :P sååå fint, trivs så bra! Sköööönt som fan att bo själv, det var ju ett tag sen!



Löööv the tapet! :P

Nä nu blir det kaffe å cigg sen work, work work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback