Löööördag!

ja idag är det lördag, och jag har nyss kommit hem ifrån jobbet!
ONT i ryggen!

Igår var mormor, christer och min kusin Johannes här! Vi Hämtade och fixade med en soffa som jag fått utav kocken! Tack tack kära vännen=)
Hatade min gamla.. Gillar inte skinn! Så den sålde jag för några dagar sen!
Köpte en ny tv igår också!!! =) =) =)
Tyckte faktiskt att jag var värd det  :P



Här e då soffan.. dålig bild jag vet!
Och så TV:n.. som Terror och becka kom och hjälpte mig med att få upp! Eller jaaa det var väl mest Tommy.. jag å becka pratade väl mest! ;)
Också en inte bra bild, jag vet! =)



Åker blev det Freeeedags Myyyys med My!!!
Popcorn, godis, film!


Vecka har varit rätt lugn.. på jobbfronten med.. Skulle jobbat K i måndags men vaknade med feber och sådär..
I tisdags var det personalmöte, sen efter det middag på Kossan! (Crazy Cow)
Riktigt god mat! Och trevligt..

Fortfarande förkyld, går väl aldrig över! men men =)


Just det i onsdags var Mamma och Lilla Chico här!
Mamma gick på stan ett par timmar och jag var hemma och busade med Chico!
Att man kan bli så glad av en liten vovvsing=) Mys!
Sen sådde jag och mamma Pelargoner, som står i mitt kök nu och gror!
Duktiga vi är va?!=)


Nä nu ska det badas!...

Ikväll bir det bröllopsfotografen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback