Grubblerier



Tänk att Du ligger
tätt intill mig,
tänk att min värme
värmer Dig.
Tillsammans,
Du och jag,
så nära intill!
Njut av min värme
så länge Du vill!
Min kropp är Din borg,
jag lånar Dig den 
Vaggas av mitt hjärtas slag
när det slår för Dig.
Kom till ro
somna hos mig!


 

Hemma igen.. Vilken kväll är het slut! Sålde Skaaapligt, rullade på hela tiden till halv 9 ! Vi var bara 3 pers på middagen och det kändes.. men men nu är det över=) Bara 2 stängningar kvar, mina "egna" suck!

SunLight Med Bex vid 11, crosswalk och cykling! Och massa prat.. Efter det blev det Lunch på Sandys,
                                                               mums filibabba!!




Sitter hemma SJÄLV som vanligt i soffan.. Faktiskt skönt att vara för sig själv ibland. Har jag typ aldrig "klarat" av förut.. Alltid haft någon hos mig och kunde absout inte sova själv.. Men det går så bra nu, Linda har växt upp ;)



Mycket annat har hänt dom senaste 2-3 veckorna.. vad hände liksom? Allt har gått så fort.. hänger inte riktigt med.. Du svek mig på många sätt.. Och jag kanske lite också på ett sätt jag vet..
Men jag är rädd... rädd för allt som varit förut.. Och så händer/ gjorde du vissa saker som påminde mig om "förr" och blir avskräckt. För jag vill adrig mera vara med om sånt igen..
"Han" förstörde mig på många sätt..
Men du är inte sån, tror inte det.. men inte lätt när vissa tendenser händer och man får flashback!
hmm..
Skriver nog lite i gåtor.. :S Orkar inte skriva eller förklara mer, har ingen lust!
Nu blir det film, en film som jag försökt se klart 2 kvällar nu :P
Gör ett försök igen!

NATTI NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback