Gokväller....

Vilken givande dag det har varit!...
NOT!
Vaknade runt 9.. Ont i ryggen, ont i halsen och så hade jag whiskey röst! Så schöööön stämma d där! Så det blev att jag ringde å sjukade mig.. E helt slut i kroppen för övrigt åxå..
Så idag har jag i stort sett suttit/legat på samma ställe hela dagen lång, värt!
faktiskt orkat ta mig ner till tvättstugan också.
Johan kom förbi en stund på kaffe..
Det är väl det som hänt idag=)

Imorgon är det däremot full rulle på olika möten...
11:00 Gunilla
13:45 Läkaren
     15:00 Sunlight med My
18:00 Personalmöte
Kvällen: Middag på Crazy Cow m jobbet..

Hoppas jag mår bättre imorgon bara!!



Tänker funderar så det knakar!
Det tar fan mer på krafterna en man tror..


Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback