Gokväller

Hemma från jobbet.. nu då??
Sitter hemma i soffan, och tankarna kommer ifatt en.. Usch gillar´t inte!!
Typ 1 miljaaard tankar, frågor och funderingar.. men kommer ALDRIG ADRIG NÅGONSIN fram till nånting!
bara snurrar runt i huvet.. :-( 
Har nog blivit en grubblare.. Och det är icke bra för mig tror jag...
vet jag!!


Hittade den här texten eller vart det är ifrån nån grupp sida:


He whispered to me

Tell me where to tuch you so that I can drive you insane

Tell me where to tuch to give you ultimate pleasure´

Tell me where to tuch you so that we can be one´

And I whispered back!

TOUCH MY SOUL

Fastnade för den på nåt sätt...


Jahapp ska väl glo på en film i min ensamhet!
Imorgon blir det SunLight kl 11:00 med BexLöööv





-Typ det mesta blir väl roligare om man är 2?? Eller?...


Näe ska sätta på en film och försöka varva ner nu dåååå!!!!!

:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback