Mycket nu!

Hej å hoj!

Nu var det ett litet tag sen, igen=)
Julen och nyår är över...
Julafton var lovely, firades i Strägnäs detta år med mamma, mormor, Christer, Stina, Anders, Axel, Wille och Klara. Mys..=) Efter det for jag hem till min Ludde och bytte julklappar..! Sen kom även Becka och Tommy förbi och myste, prata skit och drack vin:P
Juldan bar det av till björnlunda till min syster Tova och familjen Kvarnmalm, Ludde var med också<3 Åt å drack och pratade, trevligt. Sen blev det iväg på förfest hema hos Tommy och sen firades juldans kvällen på Elektron.. jupp lite om julen i stora draaaag!!=)

Just det! Nu är det bestämt, bokat och klart! Om 3 veckor drar jag och My till Afrika- Gambia
i 15 dagar ska bli så kul, spännande å skönt... Det ni:P

Nä nu ska jag hem till Jimmy och Kenny och titta på film.




Livet leker!!! Love love love <3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback