MAX KVÄLL!

I söndags efter jobbet blev det Tacos och soffhäng hos Becka...♥
Myssss
I måndags efter jobb blev det stan med Becka och en fika på det.
Sen bar det av hem till My på hemma gjord pizza kväll.. =)
Jag, My, Becka, Emil och Elli.
Och så någon drink på det.. Mkt trevlig kväll.




Mkt goda pizzor!!!
Med tonfisk å grejer på... Smarrigt :P

Sen blev det snacks och frågespel!



Var väl inte direkt någon stjääärna i detta spel he he=)
Efter det så åkte jag och Bex till rocken för EN öl och prata, prata prata om allt och inget.
Sen gick vi hem för att sovaaaa!! Zzzz...
<3<3




Idag är det 12 DAGAR kvar tills vi åker!! LÄNGTAR
Ska bli så sköööönt!!!!
Jag och My i Gambia kan ju inte bli bättre ;)
Vi har börjat sola här hemma för att grunda lite, kommer ju bränna mig satan annars he he:P

Snart drar vi!!!!!




Klä på sig och sminka sig lite nu då, ska snart möta upp en annan päääärla på staden!
Nämligen Jessica! <3
Sen blir det iväg ochh jobba igen, 12:e dagen i sträck!! 2 dagar till på det.. Sen är jag ledig lördag å söndag!
Värt!! Då blir det södertälje och ut på äventyr med Sara ;)



PUSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: rebeckathooor

Väärd kväll ju ;D höhöhö!!!! Tack för röd-korret , hahah!! Löööv <3

2010-01-15 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback