yoyoyo


jahapp... jobbat idag igen, jobbar jämt!! När jag väl kom hem ringde mackan och kocken och frågade om jag ville äta med dom! Det ville jag ju såklart..=) så dom hämtade upp mig och så for vi till Coop och inhandlade godsaker! Kocken lagade super god stroganoff! Sen så blev det maaassa godis, OS och Bygglov s tittande!... Mysig kväll, underbara vänner<3
Nu ligger jag i min säng och ska försöka sova!
Börjar 8 imorgon, och måste gå till jobbet så måste gå hemifrån senast 07:15, borde vara olagligt! usch kommer frysa ihjäl...
 
vill tillbaka till värmen! Detta jävla väder blir man/mer depp utav....



få mig att le... på riktigt,, få mig att skatta på riktigt behööööver det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback