Sliten...

Hejåhåååå!!!!

Är helt slut... Vilken dag!.. GICK till jobbet imorse straxt efter 7, kallt!! Höll på att halka ca 5 ggr på vägen, men jag klarade mig :P Ingen bra start på jobbet.. MASSA varor kom, MYCKET onödigt som vi redan har maasa utav sååå irriterande!... Fick hur som helst inte in alla varu burar själv, ringde johan och bad om hjälp och han kom in tidigare å hjälpte mig, tack för hjälpen!! Sen att jag hade ner 2 hot chili flaskor kraaasch ner i golvet i kylen, så det var ju bara att mooooopppa hela kylen! Bra start... Sålde mkt på lunchen, oj oj oj... Fullt upp satan, men det gillar jag, ääntligen händer det nåt ;)
Jill var här förut en stund och pratade strunt och drack Te<3
Har nyss lagat middag till mig själv.. Så kuuul å laga till sig själv :S
Så nu är det matkomaaaaa!
Soffa och titta på Efterlyst, sen sova!
Upp och jobba imorgon bitti igen....


Saknar denna päääärla litegranna var ett tag sen <3 <3






På fredag bär det av hem till Gnesta.. Ska hem till Frida och fira henne! Grattis på födelsedagen vännen!
Saknar Gnesta... Saknar många vänner i Gnesta som man inte träffar så ofta nu :S
  
Om en vecka kommer SARA heeeeem!!! Äntligen är snart 3 månader sen sist!
Saaakna <3 <3

Nu börjar efterlyst!

Bajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback