Hoho!!

Det var ett tag sen! Går inte så bra med bloggandet... Varit hemma från Gambia i drygt en vecka. Gambia var underbart!! När folk frågar hur man har haft det så går det typ inte att förklara.. man måste vara där för det är så mycket upplevelser, intryck ett helt annat liv typ...
Men det var grymt!
Bästa resan hittills i mitt liv!
Har ju lagt upp några bilder på face, om ni missat det :P


Bjuder på några här




   Vi var på Safari i Senegal!
Bästa på resan!






Massa massa djuuuuur!!
Å masssa massa massa SOL och bad!




Sådär ja några smakprov :P
Träffat många många underbara trevliga människor...
Vi umgicks mycket med Jonis och Rickard som också var där, och med deras "guider" Sam och Eba, så roliga och trevliga! Om inte så roliga att disskutera islam, gud, homosexualitet med!=) <3

Och ni som känner mig vet ju att jag har väääärldens jävla ormfobi... Jo vad hände?? När jag och My var i Senegal efter Safarin så var vi på ett ställe och skulle äta, våran guide lagade mat åt oss så vi gick och skulle kolla på några apor vi såg längre bort...
När vi kom dit såg vi dom inte så vi kollade upp i träden...
ja... Sen hörde vi Ssssseller nåt (ormLjud) kollar neråt... Typ ca EN halvmeter framför oss ligger en stor fet jävla PytonOrm! Jag SKREK och SPRANG... My med med hon blev förstelnad först och stod kvar! USCH har bara varit så jävla rädd i hela mitt liv förut!
En upplevelse jag ALDRIG kommer att glömma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback