hej

jaha just det man hade ju en blogg!
Så vad händer i livet? Har iaf äntligen opererat bort min knöl jag hade på fingret.. väntade ett halvår på operationen BARA! Men nu är det gjort, var en rätt komplicerad operation pga nerver och leder så blev nedsövd. Hatar att bli nedsövd usch.. Blev sjukskriven i 3 veckor, passade på att försöka njuta av ledigheten det gick väl bra i ca 3 dagar sen blev linda rastlös som vanligt! Det blev en 3 dagars ner till Halmstad med min kära vän My. Skönt att komma iväg lite och träffa nytt folk och sådär.
Och Ullared har man även testat på :) Jag, becka, Camilla och Jill hyrde en stuga där och åkte dit för shopping!
Om ca 1 vecka flyttar jag till Norrköping en period, en ny Max restaurang öppnar där så jag ska dit och hjälpa till ska bli riktigt KUL!

Jaha allt jag skrev försvann???? Skrev om och la upp det men det komer inte upp?? TSAAAAAA

Ikväll blir det inflyttningsfest hoos Jill Svensson :)
Och dessutom kommer vi nog bli arbetskollegor också!
Duschen kallar!

PÖSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback