goddagens!

Kom nyss hem från mitt möte hos Anna, så skönt att prata av sig!
Är ledig idag och imorgon.. Och har ganska mkt att stå i, för på tisdag drar jag till Norrköping i 5 veckor eller vad det nu blir... !
Ska bli så kul!! Men fan vad tufft det kommer att bli men det är jag inställd på :)

Eftersom det är omöjligt att få en tvätttid i det här huset så ska jag packa in all tvätt och bege mig till Gnesta hem till mamma för en heldags tvättning! Och även vara hundvakt åt Chico, såååå mysigt :)
Ogillar verkligen att köra bil bara :/

Är sååå trött.. Blev en filmkväll med R igår kväll, somnade as sent och upp halv 8 för att komma i tid till mötet.
Funderar på om jag ska ta en powernap eller en kopp kaffe??

Blir nog en kaffe och slå in den enda julklapp jag köpt hittills.. Vet inte när jag ska hinna med det innan julafton? Kommer nog inte vara ledig någondag innan jul, är ju ledig nu men lön är inte förrän om en vecka. Men men det löser sig nog, det gör det ju alltid :P
I värsta fall är väl affärerna öppna på julafton också :)




Mår lite sisådär pga vissa saker/personer.. Och det vet jag att jag inte borde men aaaa...
irriterad blir jag också!
Ja jag vet, onödig energi!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback