hur går det för mig igentligen?

ja det här med att uppdatera bloggen går ju kanon bra eller vad tycker ni?=)
kanske ska passa på nu när jag är sjukskriven ett tag till...
men jag är ju så busy så får se hur det går;)

Åkte t Gnesta igår och hälsade på Frida och Wilma, så söt beeebis!! Fikade, pratade lite skit och gullade med Wilmisen=)





så sööööt! var inte så lätt att ta en bild, hon ville inte riktigt ligga still...=)

 Sen promenixade jag hem till Sara och Kristoffer och hälsade på, martin var där också.
Mamma kom och hämtade mig vid 4, då åkte vi upp till mormor och firade henne, min älskade mormor fyllde år igår! GRATTIS<3


Kom nyss hem från Gnesta igen, sov hemma hos Sara inatt.. Nehe borsta tänderna sen gå till min Anna. Efter det ska jag till vårdcentralen och lägga om bandaget, hoppas på att slippa det snart.. skynda på att äka nu dumma brännskada......... :-(

Dags att kila.... PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback