"Hemma"

Mamma kom och hämta mig hemma vid elva idag, åkte till Gnesta och bytte bil, sen mot Strägnäs och köpa en säng som mamma blivit kär i. Tog ett tag att hitta rätt innan vi hittade fram i ingenstans utanför Strängnäs=) Efter allt det åkte jag hem till mormor och åt lax, potatis å grejer jättegott!! Där träffade jag även denna söta krabat, blir så glad när jag träffar honom=)

Gustav





Sen åkte jag och träffade Sara, Ditte och Alex. Satt och kollade på tv och pratade skit=)
Mys!

Nu ligger jag hemma hos mamma i min systers rum, är jätte trött måste upp tidigt och ringa till vårdcentralen.






natti natti<3



Kommentarer
Postat av: me

du ser alltid så ledsen ut :(

2009-11-05 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback