Det var ett tag sen

Hejhej!



Var ett tag sen jag skrev.
Mycket händer och sker hela tiden, men det vill/kan jag inte berätta här, eller vad säger du rebecka thor??;)

Så vad händer i mitt liv?...
Tänker och grubblar väldigt mycket... på allt, väldigt mycket på detta år.
När jag tänker tillbaka är det nog inget bra år alls!
Men nu SKA det bli bättre, det måste det bli....
Men det tar väl TID att laga ihop ett krossat hjärta ochen sårad själ?
jaja...=)



Jobbat stängning idag med My, håller på och utbildar henne till Trainee.
Och det går riktigt riktigt bra tycker, vi är ett bra team:P

Äsch vet inte riktigt vad jag ska skriva, och borde sova vi ska tydligen ha Ass möte imorgon bitti.... suck!


Natti natti! och du becka en tanke till dig<3


Kommentarer
Postat av: rebeckathor

Jag kan inte heller påstå att det varit ett grymt år ..

Men jag vill heller inte att de ska vara ogjort..

För då hade jag inte lär känna dig så som jag gjort <3



btw.. Ja håller med om en till sak, allt kan man inte skriva i en blogg ;)

Pussdååå...

2009-11-24 @ 00:00:19
URL: http://rebex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback