vad hände?

vart tog mitt jävla annama vägen???.... ni som käbnner mig i grund och botten vet att jag aldrig skulle ta någon skit eller bli behandlad illa och bara svälja det..... medicinen hjälpte mig som faan när jag mådde sämst i okt/nov det vet jag... och den stänger av känslor... det hjälpte mig att stå ut och klara dagen då.. men nu?? biverkningarna har jag börjat fundera över nu... kan inte gråta fast jag känner mig ledsen ibland, kan inte bli förbannad fullt ut när jag igentligen är det osv... samma med ångesten vet att jag borde haft så mkt ångest över vissa saker senaste tiden, men inte ens en gnutta ångest har jag haft! skönt..men läskigt. jag har inte varit mig själv den sista tiden, har bara "kört" på.... inte bra!!.....


och ja den här stan förvånar mig faktiskt... trodde fan inte det kunde bli värre än i gnesta?! men det här e helt sjukt och då är nyk så mkt större än hålan, men shit vad folk ljuger, är falska och knarkar osv!! helt sjukt!!! verkar som om hela jävla stans invånare mår psykiskt dåligt.... vilket skådespel haha.. å jag är en statist som kollar på hehe:-)

och folk verkar vara så jävla intresserade av andras liv och vad andra gör så att dom skiter i sina egna liv hahaha. komiskt!!
kanske dax för er att rycka upp er typ klippa sig skaffa ett jobb och riktiga vänner:D *Piiiiiiik*

Dom som inte respekterar än, och gör en illa medvetet eller omedvetet ska bort, bort ur mitt liv!!! det är absolut inte värt att ödsla tid och energi på skit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback