TUESDAY

Hej å hå... Min rygg känns mycket bättre idag, kan ju röra mig nu iaf.. ;)
Igår hjälpte jag till i Saras och Dittes lägenhet, blev i för sig mest bus och mys med dessa 2:
 Hamzas söta valp Sally så fin... Snart får mamma hem sin lilla valp ååå vad det ska mysas med den.


Melissa så söt!!! <3
En av mina bästa bästas dotter, en kopia av Lilia.



Efter det blev det hem till mormo och Christer och åt middag, hemma ullade köttbullar, potatis och brun sås. Så gott älska mormors mat.
Sen kom pärlan, Becka<3
Hon och jag åkte hem till Frida och Wilma och hälsade på, skulle även hämta lite saker som jag beställt från sex partyt:P
Frida är så söt!! Och Wilma är ännu sötare;)
Titta liksom!!!=)=)



Wilma och Becka... Wilma visade oss att hon lät sig krypa!

Min blixt var visst lite stark;)





Efter besöket där åkte vi med Tommy och Ludde och köpte med oss mat..
Åt, pratade skit, kollade på Ullared haha tydligen så brukar T och L kolla på det:P





Nu är det dags att blixtra, ska möta Bex å ta en kaffe sen ska vi hem till mormor och fixa oss inför ikvällen, vi ska nämligen ut till havs=)=)

<3


Kommentarer
Postat av: Frida

2009-12-08 @ 14:45:21
Postat av: Frida

Va fina kort på min sötis=) Ska ni åka kyssning? nu blev jag nyfiken hihi kram kram

2009-12-08 @ 14:46:55
URL: http://barafridaz.blogg.se/
Postat av: Lindalou

hon e så sööööt vill åxå ha=) ja jag å becka åker idag, havsdans och handla lite julklappar;)

2009-12-08 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback