Tjohoooooo!!!

Vaknade faktiskt upp pigg och utvilad... och glad dessutom, det var riktigt länge sen.
Fick ett samtal nyss, ett riktigt positivt sådant=) Ska dit på onsdag får se hur det går, hoppas på det bästa...

Och dessutom pirrar det lite i magen också, var 100 år sen sist.

Nu sitter jag hemma hos Sara och passar lilla Melissa en sväng.
Snart kommer becka hit, ohohoho=) å då blir det "fantastic 4" ;)
Imorgon åker hon och jag iväg, ska bli riktigt myyysigt!

Och ja jag ska bli bättre på att blogga, men det har varit lite mycket den sista tiden.
Men bilder och bloggande kommer igång snart!




LOve<3 PUSS


Kommentarer
Postat av: anonym

och vem pirrar din mage för ;)

2009-12-10 @ 14:00:12
Postat av: linda

hade du vetat om du kände mig nära;)

2009-12-11 @ 23:35:54
URL: http://lindalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback