måndag

hejhej!!!
Är så glad och lycklig....
Wiiiii....;)

Detta år har bara varit skit:

misshandel
svek
ex
lögner
abort
väpnat rån
Max 1
rättegångar
brännskada
krossat hjärta

Men nuuuuu.... åååhhhh fan vad allt känns bra.
PIRR PIRR!!! <3<3

Ett bra avslut:P
Det har ju givetvis hänt fina grejer också i år inte bara massa jobbigt...
Men jag tänker att allt sker faktiskt utav en anledning, och jag har bara blivit starkare av detta och mer erfarenheter.
Träffat och lärt känna så underbara människor som kommer att finnas i mitt liv alltid, NI vet vilka ni är mina päääärlor!!!


Och "någon" du var min vän har gjort mig riktigt sårad för några veckor sen. Jag grät när du skickade alla dom där sms:en... Vilket påhopp.. det tog, men jag vet sanningen och vill inte smutskasta någon i detta.. Det är tydligen lätt att ytrra sig när man inte har någon aning alls hur det ligger till.. jaja jag lämnar det bakom mig. Men är fan arg och besviken...

Nu kommer Jessica vi ska baka pepparkakor och kolla film, Becka kommer förbi en sväng åxå innan hon ska jobba<3



DEt är nu det vänder!!!!!!=)=)=)
Love<3


Kommentarer
Postat av: svampen thooooor

Nytt år, nya möjligheter ..

Och jag tror oxå att de vänder nu ..

Du är g-r-y-m <3



Aahhh, piiirr piirr.. Och väärsta smajlet!! iiihh <3

2009-12-14 @ 15:35:42
Postat av: me

och hur gick det på intervjun? ;););)

2009-12-18 @ 18:12:10
Postat av: Linda

jo det gick ju fin fint! fick ju jobbet!! istället för å hålla koll på mig kanske du borde hålla koll på någon annan i din närhet....;););););)

2009-12-20 @ 10:28:19
URL: http://www.free6.com
Postat av: Anonym

haha jasså det säger du; och vem skulle det vara? ;) både mytoman och kleptoman, inte bra Linda lilla

2009-12-20 @ 14:02:15
Postat av: Linda

ja mytoman, kleptoman,jag är allt du vill att jag ska vara lilla lilla du...;););)

2009-12-22 @ 13:00:57
URL: http://lindalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback