hur gör man??

hur gör man igentligen? hur går man vidare? hur glömmer man? hur stänger man av sina känslor? hur får man hjärtat att förstå??? man kan ju inte förtränga allt!? en dag kommer allt tillbaka till en.. tro mig jag vet. jag gjorde så förr... igonerade att man mådde skit och allt man gjorde å allt som skedde osv... men en dag rinner faktiskt bägaren över och allt hinner ifatt en.. då är det inte kul.. verkligen inte kul... mkt har hänt senaste tiden... som tagit väldigt hårt på mig..

tror jag... bara grubblar å grubblar... kan vara någon helt annan stans i tankarna när jag har en konversation med någon.... men jag "lär bara känna mig själv"  känner mig lite som en zombie... men jag mår inte bra och jag orkar inte: fake a smile so they wont see, hela tiden.

är i skåne nu med mormor och christer.. stina och anders gifter sig imorgon.. idag när alla gästerna kommit (40st) grillade v, spela fotboll. basta och musik Quiz=) måste sova nu, brunch klockan 10.



rånet... tyckte jag tog allt så bra! men do senaste 2 månaderna har inte varit ok.. nu måste vi upp i hovrätten eftersom nån av idioterna överklagat...så då måste man gå igenom hela proceduren igen.. 3 dagar måste vi vara där åxå ska ju jobba alla dagarna kul lön det blir... redan varit borta mkt pga skit....



vill ha man,hus å barn nu!! på riktigt!
kolla flygstolar sen sova! Puss

Kommentarer
Postat av: moi

linda linda linda.. du kommer inte leva att uppleva din nästa födelsedag, du har horat runt för mycket och fått alldeles för många fiender. men sex ska vi hinna ha innan <3

2009-08-15 @ 04:01:32
Postat av: Linda

moget hahaha! så patetiskt att du inte ens kan stå för vem du är. sök hjälp som sagt. Puss

2009-09-10 @ 11:31:01
Postat av: Jessica

men herregud , männsika betee dig så jävla omoget o patatiskt att lägga en sån kommenter, vad vill du f ut utav det ? åååhh folk assså!



puss till dig linda mitt hjärta<3

2009-09-16 @ 01:58:36
URL: http://jessicahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback