Jobb jobb

jobbat 100 timmar redan denna månad, mkt för att vara LINDA! men det börjar kännas i kroppen faktiskt... Lite sliten! men men man lever ju bara en gång:-P



så vad händer?? vet inte riktigt vill bara bort faktiskt. någon annanstans. NU! Saknar mina vänner... ibland undrar jag vad faan jag gör kvar i nyköping???? för jobbet eller vadå? får ändå ingen uppskattning för allt man gör å ställer upp på där!!!!
nyköping, nyköping...... ingen av mina närmaste vänner bor här inte konstigt att man känner sig ensam. vad hitta på? Jag vill till Norge har jag velat länge flera år fktiskt och var på väg för någon månad sen hur långt kom jag liksom?? Hyrde ut/ sa upp min förra lägenhet, slut med .... och skulle åka iväg.. vad hände?????? Nu sitter jag här med en ny lägenhet i samma stad... trivs i för sig i lägenheten.. men hallå?????!!!! som sagt man lever bara en gång och som man bäddar får man ligga.. hahahahahahaha!!! min hjärna är skapligt förvirrad....

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Det är inte lätt när det är svårt men när det väl går så går det!

Vi gillar i alla fall att du är här!

2008-12-17 @ 21:22:51
Postat av: A

Vad jobbar du med?

2008-12-17 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback