USCH Å HELVETE

ja du.... då har man fallit...jävla konstiga känslor just nu. Ledsen!!!!!!!

borde känt varnings signalerna man levde ju med en instabil psyko, som alla tyckte var så snäll osv.
Men du krossade min själ,
du krossade mitt självförtroende,
du krossade min självkänsa,
du fick mig att tro att allt var mitt fel,
du ljög,
du har gjort så att jag aldrig någonsin kan lite fullt ut på någon igen,
 du gjorde mig illa,
 du var otrogen,
Jag var så jävla blind och dum, din jävla pundare.
du gjorde mig till någon annan. jag var inte heller snäll men inte otrogen


 har absolut inte varit mig själv på sista långa tiden, men nu är jag snart tillbaka till den riktigta bra Linda...


Finns det ingen kille som bara kan respektera mig, älska mig, bry sig om mig. Som inte bara vill en sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback